Posted by : ကိုထက္ Sunday, April 29, 2012



က်ေနာ္တို႔ Ubuntu 10.11 ကို Window 7 ေပၚမွာတင္ပါမယ္။အရင္ဆံုးလိုအပ္တဲ့ ေဆာ့၀ဲေတြကေတာ့
Virtual Box ရယ္ Ubuntu 10.11 အေခြ(သို႔)iso ဖိုင္ပါ။
Download Virtual Box
Download Ubuntu 10.11
ၿမန္မာႏိုင္ငံဆိုရင္ေတာ့ အၾကံေပးခ်င္တာ အေခြ ဆိုင္ကိုပဲသြားလိုက္ပါလို႔။Download လုပ္ရင္ေတာ့ ဘယ္ႏွစ္
လ ေလာက္ၾကာမလဲမသိဘူး။
က်ေနာ္တုိ႔ Virtual Box ကို Install လုပ္ၿပီးသြားရင္

 
New ကေနၿပီးေတာ့ သြားလိုက္ပါ။

 
Next ကေနဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
က်ေနာ္တို႔ အခုတင္မွာ Linux အႏြယ္၀င္ Ubuntu os ပါ။အေပၚကေတာ့ ၾကိဳက္တဲ့နာမည္ေပးလုိ႔ရပါတယ္။ Next နဲ႔ပဲဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
ဒါကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ တင္မယ္ Ubuntu ေပၚမွာ သံုးမယ့္ မန္မိုရီ ကိုေရြးခိုင္းတာပါ။က်ေနာ္ကေတာ့ 1GB ေရြးထားတယ္။ဒါေပမယ္ ကိုယ္စက္မွာ မန္မိုရီ ဘယ္ေလာက္ဆိုက္ထားလဲ ၾကည့္ၿပီးမွေရြးပါ။ကိုယ္ မန္မိုရီထက္ေတာ့ေက်ာ္ၿပီးေရြးမရပါဘူး။ကိုယ္မန္မိုရီထက္ႏိုမ့္တာကိုေရြးပါ။

 
CreateNew Hard Disk ကိုေရြးၿပီးဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
ကိုယ္သံုးမယ္ ဆိုဒ္ကိုေရြးၾကေပါ့။က်ေနာ္ကေတာ့ 30GB ေရြးထားတယ္။

 
Create လုပ္လိုက္ပါ။

 
က်ေနာ္တို႔ Ubuntu တင္ဖို႔အဆင့္သင့္ၿဖစ္ေနပါၿပီ။Ubuntu အေခြရွိရင္အေခြကို ထည့္လိုက္ပါ။

 
Install Ubuntu ကိုေရြးလိုက္ပါ။

 
အဂၤလိပ္ကိုပဲေရြးလိုက္ပါ။ၿမန္မာေတာ့မပါပါဘူး။ :)

 
ပံုမွာၿပထားတဲ့အတိုင္း ေရြးလိုက္ပါ။

 
ပံုမွာၿပထားသည့္အတိုင္းသြားလိုက္ပါ။

 
ပံုမွာၿပထားသည့္အတိုင္းသြားလိုက္ပါ။

 
Myanmar Time Zone ကိုေရြးလိုက္ပါ။ဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
Englist(US) ပဲေရြးလိုက္ပါ။ဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
ေဖာင္ၿဖည့္ၿပီးေတာ့ဆက္သြားလိုက္ပါ။

 
က်ေနာ္တို႔ Install စလုပ္ေနပါၿပီ။ေစာင့္ေနလိုက္ပါ။နည္းနည္းေတာ့ၾကာပါတယ္။

ၿပီးသြားရင္ေတာ့ Restart Now လုပ္လိုက္ပါ။အေခြကခနၾကာရင္ထြက္လာပါလိမ္မယ္။
ၿပီးရင္ေတာ့ Boot စတင္တက္လာၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ Ubuntu 10.11 ကိုစသံုးလို႔ရပါၿပီ။

 
က်ေနာ္တုိ႔ စတင္အသံုးၿပဳလို႔ပါၿပီ။က်ေနာ္လည္းအခုမွ စသံုးတာပါ။ၿပန္လည္မွ်ေ၀ေပးၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။
အဆင္ေၿပၾကပါေစလို႔ဆုေတာင္းေပးပါသည္။

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © ထက္ေနမင္း - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -